یکی از پلتفرم هایی که می توانید برای نوشتن هر چیزی که نیاز به نوشتن دارد استفاده کنید، وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی است. اولین چیزی که می دانستم وبلاگ نویسی بود و علاقه زیادی به نوشتن و ژورنال نویسی در وبلاگ داشتم.

وبلاگ ما چیست؟

نوشتن در وب نوعی وب سایت است که تحت وب سایت اصلی مدیریت می شود و حاوی اطلاعاتی مانند گزارش های روزانه، اخبار، یادداشت های شخصی یا مقالات علمی درخواستی طراح است که به ترنوشت، ترنگار یا وبلاگ نیز معروف است.

وبلاگ ترکیبی از دو کلمه "وب" و "لاگ" است که به معنای ثبت رویدادهای روزانه است.

محتوای وبلاگ بر اساس زمان ضبط آن گردآوری شده و به ترتیب از جدیدترین به قدیمی ترین ارائه می شود.

وبلاگ گزارشی مداوم از رویدادها، خاطرات یا نظرات درباره یک شخص یا سازمان است. نام محتوای وبلاگ یک پست است، در حالی که یک آیتم محتوای وب یک صفحه است.

معمولاً در پایان هر مقاله، مهر تاریخ و زمان، نام نویسنده و لینک دائمی این اطلاعات نوشته می شود.

لازم نیست زمان بین پست های وبلاگ یکسان باشد و زمان نوشتن هر پست به خواسته نویسنده وبلاگ بستگی دارد.

محتوای نوشته شده در وبلاگ درست مانند محتوای وب سایت برای کاربران قابل دسترسی است.

در بیشتر موارد، وبلاگ ها توانایی دسترسی به آرشیو نظرات را دارند (مثلاً دسترسی به آرشیو بر اساس تاریخ یا موضوع).

دسته بندی وبلاگ ها

همانطور که در بالا ذکر شد، وبلاگ یا وبلاگ بستری است که توسط نویسنده ای مدیریت می شود که از این بستر برای نمایش مقالات و گزارش های خود استفاده می کند.

وبلاگ ها همچنین دسته بندی های مختلفی دارند که در پلتفرم های مختلف برای عموم قابل دسترسی هستند. یکی از این دسته ها وبلاگ هایی با دامنه سفارشی است.

وبلاگ هایی با یک دامنه خاص مانند سایت هایی با دامنه خاص خود هستند.

یکی دیگر از این دسته‌ها ممکن است به وبلاگ‌هایی در سرویس اشاره داشته باشد که تحت یک دامنه ایجاد می‌شوند و بخشی از آن دامنه هستند.

از نظر محتوا، وبلاگ ها دارای دسته بندی های خاصی هستند که بارزترین آنها موضوعات علمی، تاریخی یا عمومی مانند هواداران، اخبار و نوشتار است.

درک این نکته ضروری است که تعریف درستی از ارائه خدمات در فروشگاه و وبلاگ وجود ندارد، بنابراین لازم است قسمت مقاله فروشگاه را در همان وبلاگ در نظر بگیرید.

ساخت لینک وبلاگ

یکی از پروژه هایی که بسیاری از متخصصان سئو و لینک سازی آن را مفید می دانند، دریافت لینک های خارجی است.

من نمی خواهم در این مقاله زیاد در مورد لینک وبلاگ صحبت کنم، در قسمت آموزش وبلاگ در وبلاگتون، مقالاتی در این زمینه قرار می دهم، نه چند مورد، اما اگر بخواهم به طور کلی در مورد موضوع ایجاد لینک وبلاگ صحبت کنم، باید گفت که یکی از خطرناک ترین موضوعات برای ایجاد لینک همین وبلاگ و گرفتن لینک از وبلاگ است.

من در این مقاله توضیح دادم که یک وبلاگ دارای یک موضوع مشترک است، چه در یک زمینه خاص باشد و چه در یک سرویس وبلاگ نویسی، و هر وبلاگ یک نویسنده یا چندین نویسنده دارد که هر روز فعالیت ها یا مقالات خود را در وبلاگ خود گزارش می دهند.
 

رجوع به مقاله: https://blogten.ir/blogs-and-blogging/