ما لیستی از ده افزونه وردپرس را برای شما انتخاب کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند ترکیب‌ها و نمایش‌هایی از محصولات خود را بر اساس ویژگی‌های محصولات خود ایجاد کنید. بدون هیچ مقدمه ای، از شما دعوت می کنیم تا لیست کامل ما از بهترین افزونه های برتر وردپرس را که به بازارهای در حال تغییر اختصاص داده شده است، بررسی کنید.

اما قبل از آن، اگر هنوز وردپرس را نصب نکرده اید، نحوه نصب وبلاگ وردپرس 7 مرحله و نحوه یافتن، نصب و فعال سازی قالب وردپرس در وبلاگ خود

پس چرا ما اینجا هستیم؟

1. انواع مدل ها و تصاویر

Variation Swatches and Photos یک افزونه WooCommerce است که نمونه های تصویری و رنگی را برای نمایش سبک، اندازه، قیمت و هر گونه اطلاعات دیگری در مورد محصولات شما ارائه می دهد. برای مشاهده محصولات، جایگزین روش کشویی قدیمی می شود.

به لطف سازگاری این افزونه، می توانید هم تصویر و هم رنگ هر محصول را نمایش دهید و به شما مزیت رقابتی می دهد زیرا مشتریان می توانند ترجیحات و گزینه های خرید خود را ببینند. کاربرپسند و به اندازه کافی قدرتمند برای نمایش تصویر و رنگ محصول به همراه قابلیت نمایش جزئیات محصول است.

این افزونه ای است که لیستی طولانی از گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد و به شما کمک می کند تا به نتایج دلخواه برسید. این افزونه به شما امکان می دهد رنگ، اندازه، شکل و تصویر نمونه را با توجه به محصول موجود، از جمله برچسب، اندازه برچسب و سبک برچسب، بازتولید کنید. Zhaket

این محصول در نسخه پرمیوم با امکانات اضافی از جمله امکان نمایش الگو در صفحه فروشگاه و ایجاد الگو با استفاده از دکمه های رادیویی و دو رنگ موجود می باشد.

2. WooSwatches

WooSwatches یک افزونه ساده و قابل اعتماد وردپرس است که بهترین بخش آن این است که می تواند ویژگی های محصول پویا را به چیزی بسیار جالب تبدیل کند. این به کاربران اجازه می دهد تا جستجوی خود را به یک محصول خاص محدود کنند.

3. Complemento Swatchly

افزونه Swatchly می تواند نمونه های رنگی را در صفحات جزئیات محصول و همچنین لیست محصولات نمایش دهد. این افزونه عمدتا برای نمایش نمونه های رنگی در کاتالوگ محصولات و همچنین صفحات جزئیات فروشگاه های آنلاین استفاده می شود.

بر خلاف سایر افزونه های وردپرس، Swatchly سه شکل سایه متفاوت را به جای دو ارائه می دهد. شامل الگوهای مربع، گرد و دایره ای است. این افزونه تنوع WooCommerce به شما امکان می دهد نمونه های خود را در سمت چپ، مرکز یا سمت راست صفحه محصول تراز کنید.

این به شما امکان می دهد لیست کشویی و برچسب ها را به انواع مختلف الگوها یا انواع مختلف تغییر دهید، همچنین عرض، ارتفاع و اندازه فونت را تغییر دهید. این به شما امکان می دهد محصولات تولید شده را به روش های مختلف در لیست محصول و محصولات خاص پیکربندی کنید. محصولات شخصی را نیز می توان با Swatchly سفارشی کرد.

4. تغییر رنگ و برچسب ووکامرس.

افزونه وردپرس پریمیوم YITH WooCommerce از نظر زیبایی شناسی و ارائه محصول در فروشگاه الکترونیکی شما کاملاً نوآورانه است. این افزونه وب سایت شما را بسیار متنوع می کند و می توان از آن بر روی انواع محصولات استفاده کرد.

5. ساعات کار

Openwatch یک افزونه وردپرس با ویژگی های غنی است، این محصول انعطاف پذیر و در عین حال ساده است. این افزونه تمام ویژگی های اساسی یک افزونه وردپرس از جمله امکان ویرایش یا افزودن تصاویر برای ویژگی های محصول را دارد.

6. WooCommerce Variation Master

WooCommerce Versatility Master اساسا یک افزونه وردپرس ممتاز است که برای تجارت الکترونیک طراحی شده است. این یک سطح بسیار غنی از سفارشی سازی برای ویژگی های محصول ارائه می دهد. متغیرها

7. نمونه های مختلف ووکامرس

قالب های متغیر برای ووکامرس تجربه خرید دلپذیرتری را به مشتریان شما می دهد. این افزونه وردپرس تغییرات محصول را بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله اندازه، رنگ و حتی بافت نمایش می دهد. نمایش ویژگی های محصول عمدتا از طریق نمونه های رنگی، تصاویر، دکمه های رادیویی و برچسب ها انجام می شود. شما همچنین می توانید سایه های گرد یا مربع بکشید.

علاوه بر این، می‌توانید اندازه قلم، رنگ پس‌زمینه، ارتفاع و عرض برچسب را انتخاب کنید و افزونه نام متغیر را بعد از برچسب واقعی نمایش می‌دهد. اگر Ajax فعال باشد، می‌توانید حداقل مقداری را برای برنامه‌تان تنظیم کنید تا زمانی که محتوا با استفاده از Ajax یا JavaScript در دسترس است، نمایش داده شود.

8. بهبود ویژگی های متغیر برای WooCommerce

ویژگی های متغیر بهبود یافته این محصول یک افزونه ممتاز وردپرس است که در جایگاه خود بهترین محسوب می شود. یکی از مهم ترین عملکردهای آن این است که کاربران را از انتخاب ترکیبی از ویژگی هایی که برای محصول در دسترس نیست، جلوگیری می کند.

9. نمونه هایی از انواع مختلف محصولات ووکامرس

می توانید از تم ویلا برای نمونه هایی از محصولات مختلف ووکامرس استفاده کنید تا تغییرات قیمت محصولات ووکامرس خود را نشان دهید. با استفاده از این افزونه می توانید مکان ها و الگوهای کشویی را انتخاب کنید.

می‌توانید تغییر دهید که آیا ویژگی‌های رایج در قالب افقی یا عمودی نمایش داده می‌شوند، و می‌توانید ویژگی‌های مشترک موجود را با استفاده از نوار جستجو جستجو کنید. با استفاده از این افزونه وردپرس می توان پنج نوع ویژگی جهانی مانند دکمه، تصویر، دکمه رادیویی، تنوع تصویر و دکمه رنگ را نمایش داد.

10. مدیریت آسان تغییرات WooCommerce

این افزونه ممتاز وردپرس WooCommerce به شما این امکان را می دهد که تمام تغییرات مربوط به ویژگی های متغیر محصولات فروشگاه خود را در یک صفحه مدیریت کنید. بنابراین برای اعمال تغییرات نیازی به رفتن به صفحه جزئیات هر محصول ندارید.