x تبلیغات
خبر مهم

پخش عمده هدست سیم دار

شما میتوانید برای ایجاد یک سیستم صوتی مناسب و پرقدرت در فضای منزل خود از یک اسپیکر خوب خانگی استفاده کنید. اروم تل توزیع کننده موبایل است که قیمت گوشی موبایل، فلش مموری، رم گوشی، پاوربانک، تبلت، شارژر همراه و باتری موبایل در فروشگاه اینترنتی اروم تل بسیار مناسب است. برای اتصال گوشی به سایر دستگاه های دیجیتال و همچنین شارژر کردن، ساده ترین و سریع ترین راه خرید سیم شارژر مناسب است. را داشته باشد تا کالاهای اصل را با تضمین اصالت کالا از برندهای اصلی با قیمتی بسیار مناسب در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. کالاهای تولید شده برند باوین با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بالا به بازار عرضه میشود که تمامی محصولات باوین دارای گارانتی تعویض میباشند. در سایت سیلوا چرم انواع محصولات چرمی موبایل و لوازم جانبی آن و دیگر محصولات چرم کیف چرم و کالاهای چرمی شخصی وجود دارند. شما با خرید کابل موبایل در پلازا می توانید از کیفیت و سرعت بالایی که برای انتقال داده ها دارند استفاده کنید. نیز وجود دارند که به گوشی متصل میشوند تا کیفیت تصویربرداری آن را افزایش دهند. همچنین اروم تل محصولات چرمی موبایل را نیز دارد که برخی محصولات چرمی مانند کیف چرمی در سایت اروم تل وجود دارند و برای راحتی در انتخاب و افزایش تنوع محصولات چرم، سایت اختصاصی را با نام سیلوا چرم افتتاح کرده است.

 
اما همانطور که قبل از این نیز اشاره کردیم، تعویض آمپلی فایر این اسپیکر کار آسانی نیست، ولی این موضوع اصلا نگران کننده نیست. به یاری خداوند متعال با بهره گيری از کارشناسان مجرب ، از بدو تاسيس تاکنون خدمات متنوعی را با توجه به موضوع فروش بدون واسطه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل به جامعه بزرگ ايران ارائه می نماید .این مجموعه در راستای پیشبرد اهداف خود در خدمت رسانی به مشتریان گرامی با راه اندازی این سایت و گردآوری محصولات شرکتهای مختلف و معتبر لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل امیدوار است بتواند با ارزانترین قیمت کالاهارا مستقیماً به کاربران واقعی و همکاران گرامی در سراسر کشور برساند.نگرش مشتري مداري حاكم بر فعاليتهاي ما از همان ابتداي راه موجب شده است تا افزايش خوشنودي مشتريان ، بهبود كيفيت محصولات و خدمات ، نوآوري و خلاقيت مستمر براي ارايهي خدمات و محصولات نوين ، افزايش كارآيي خدمات پشتيباني فني و رقابت سالم و اصولي بارقيبان جزو مهمترين اصول و ارزشهاي فعاليت ما باشد.
 
 
این موضوع به دلیل جنس سیم و مواد اولیه با کیفیتی که در ساخت انواع کابل شارژر ها استفاده شده است اهمیت بسیار زیادی دارد. انواع قاب شیائومی، انواع کاور گوشی شیائومی، گارد، قاب محافظ، محافظ صفحه نمایش (گلس)، انواع باتری و شارژر از این دست می باشد که در کنار این ها شما در صفحه خرید لوازم جانبی شیائومی به انواع ساعت شیائومی، دستبند سلامت شیائومی، هدفون بیسیم، پاوربانک و دیگر لوازم جانبی شیائومی دسترسی خواهید داشت. به عبارت دیگر با استفاده از این وسیله شما قادر خواهید بود بدون نیاز به باز کردن کیس سیستم و یا پشت لپ تاپ، هارد دیسک و یا حافظه SSD را در آن نصب کرده و کلیه اطلاعات موجود در این حافظه را با رایانه و یا لپ تاپ خود به اشتراک بگذارید. در این مواقع، پاور بانک یک شارژر همراه خواهد بود. به دلیل دسترسی مستقیم به شرکت های تولید کننده که قیمت کابل شارژر را ارزانتر ولی با کیفیت تر عرضه می کنند می توانید مناسبترین قیمت کابل موبایل (کابل شارژ) و قیمت مبدل موبایل را با توجه به گوشی خود در پلازا پیدا کنید. شرکت توسن سیستم شرق در سال های گذشته محصولاتی مانند پاوربانک ، هندزفری ، عینک های واقعیت مجازی ، کابل ، شارژر و بسیاری از محصولات جانبی موبایل را عرضه کرد ، به همین سبب تنوع کالا دراین شرکت محبوب ایرانی به بیش از 300 قلم کالا رسید .
 
بازار خرید و فروش محصولات کشاورزی باسکول با هدف دسترسی مستقیم به تولید کنندگان محصولات کشاورزی و معرفی بهترین تولیدکنندگان محصولات ایرانی شروع به کار کرده است. از سوی دیگر، اورنج جانبی ، در بین فروشگاه های لوازم جانبی به دلیل واردات مستقیم و بدون واسطه توانسته است به همکاران گرامی از سراسر ایران این اطمینان خاطر را دهد که بدون دغدغه از بابت کیفیت و قیمت محصولات خرید کنند. محصولات تسکو نیز بسیار متنوع بوده و با کیفیت خوب و قیمت قابل قبول عرضه میشود. تقویتکنندهها نیز همانند اسپیکرها از نظر کیفیت صدا به دستههای مختلفی تقسیم میشوند و بهتر است هم تقویت کننده و هم اسپیکر از نظر کیفیت صدا در یک دسته قرار داشته باشند. برخی از مدلهای اسپیکر پرتابل فقط با بلوتوث به موبایل یا پخشکنندههای دیگر وصل میشوند و برخی مدلها هم از طریق بلوتوث و هم از طریق کابل AUX قابل اتصال به گوشی هستند. اکثر افراد وقتی نام Xiaomi را می شنوند فقط گوشی های باکیفیت و خوش قیمت این شرکت در نظرشان قرار می گیرد اما دامنه خدماتی محصولات این شرکت خیلی بیشتر از آن چیزی است که شما تصور می کنید.

دردسرهای خرید و فروش اینترنتی دارو

 

 
این بررسی ها در خرید های حضوری امکان پذیر بوده و در خریدهای اینترنتی نیز با آموزش های لازم از طرف دکتر داروساز داروخانه تسهیل می گردد. این داروخانه ضامن اصالت کلیه کالاهای فروخته شده خود می باشد و هر نوع شکایت در این خصوص از طرف مراجعین قابل پیگیری است. کالاهای آرایشی بهداشتی حتما باید دارای اصالت بوده و کیفیت لازم را دارا باشند. افراد سالمند و کسانی که دارای مشکلاتی هستند به راحتی می توانند از این داروخانه اینترنتی استفاده نمایند. مشکلاتی نیز وجود دارد، مانند هدر رفتن زمان ، انرژی، ترافیک، آلودگی هوا و … از طرفی نیز کودکان یکی از گروه های حساس هستند که مصرف نکردن صحیح مکمل ها می تواند موجب بروز مشکلاتی در بدن آن ها گردد. این جاست که نقش مشاوره دقیق و علمی مشخص می گردد تا برای مراجعین به داروخانه با توجه به فضای بیش از حد تبلیغات اغواگرانه، مکمل و سایر فرآورد های سلامت محور را با توجه به نیاز بیمار تجویز نمود. تمامی عوامل این مجموعه به صورت حرفه ای و دقیق پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و سلامت مشتریان را اولویت خود می دانند. داروخانه آنلاین مثبت سبز در بهمن ماه ۱۳۹۴ فعالیت خود را با هدف اطلاع رسانی و خرید آنلاین داروهای بدون نیاز به نسخه و محصولات آرایشی، بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است. 
 
طبیعی است که تنها راه تهیه و تامین فرآورد های آرایشی و بهداشتی در این داروخانه زنجیره تامین کالاهای سلامت و پخش رسمی اقلام ارایشی و بهداشتی است. اما پس از این که کاربر برای هماهنگی سفارش با داروخانه تماس گرفت، داروخانه باید به کاربر اعلام کند که یا تصویر نسخه پزشک را برای داروکو بفرستد و یا اینکه کاربر به صورت حضوری برای خرید داروی خود اقدام نماید. بیماری کرونا و بسیاری از بیماری های دیگر با وجود یک سیستم ایمنی مقاوم نمی تواند آسیب های زیادی را به بدن وارد نماید. استفاده از ویتامین ها و مکمل ها سبب جبران کمبودهای بدن و تقویت سیستم ایمنی می گردد. مصرف اکثر مکمل ها باید با نظر پزشک یا دکتر داروساز صورت گیرد، لذا بهتر است قبل از مصرف حتما با پزشک یا دکتر داروساز خود مشورت نموده و دوز و مقدار استفاده از اقلام فوق و نحوه مصرف را به درستی یاد گیرید. انواع کرم ها، شامپوهای درمانی، فراورده های ترکیبی ساختنی مورد نیاز با نسخه پزشک و مشاوره داروساز امکان تهیه و ارسال از طریق سایت داروخانه اینترنتی را دارد.
 
لازم به ذکر است ارسال در تهران با پیک انجام شده و ارسال به شهرستانها با پست یا تیپاکس و با انتخاب مشتری صورت میپذیرد. کالاهای سفارشی در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتری خواهد رسید. رسا دارو با ارائه مطمان ترین و اصیل ترین محصولات آرایشی بهداشتی داخلی و وارداتی رضایت مشتریان عزیز را در چند سال اخیر به دست آورده و در حال حاضر با ارائه خدمات آنلاین سعی در رفاه حال آن ها دارد. مردم امروزه ابتدا در دسترس بودن فروشگاه ها را به صورت آنلاین بررسی می کنند. درست است که فروش داروهای ماهواره های در حیطه کار این سایت های دارویاب نیست، اما واقعیت این است که مردم در این شرایط کنونی برای داروهای لاغری و زیبایی و ترک اعتیاد به این سایت ها و کانال ها مراجعه کرده یا پیامک می فرستند و داروی خود را تحویل می گیرند. بدون شک شما هم این تجربه را داشته اید که زمان زیادی را برای خرید محصول داروخانه ای صرف کرده باشید و در نهایت بعد از گذشت ساعتها مراجعه حضوری به چند داروخانه بتوانید خرید خود را انجام دهید. 
 
وب سایت LegitScript را اینجا ببینید. این سایت ها معادلات فروش خود را جایی ثبت نمی کنند اما شما اطمینان داشته باشید که از این طریق سود سرشاری به جیب می زنند. البته بهتر است این سایت ها نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. سبد کالایی کامل داروخانه می تواند شما را به جهت تجمیع خرید های خود کمک نماید. فروش اینترنتی دارو حتی در صورت داشتن تائید صحت دارو و تاریخ ممنوع است و بیشتر داروهایی که به صورت اینترنتی فروخته میشود تقلبی است، همچنین اغلب داروهای لوکس از این طریق توزیع میشود بنابراین افراد میتوانند با مراجعه به مراکز مجاز (داروخانه ها) مکمل مورد نیاز خود را تهیه کنند.با دلگرم همراه باشید. 3- داروخانه متعهد و موظف است هنگام ثبت نام در سامانه داروکو تمامی موارد خواسته شده را با دقت و صحت پر کند و با شماره موبایل مسئول فنی داروخانه در سامانه ثبت نام کند و در صورتی که قرار است شماره موبایل فرد دیگری که در داروخانه فعالیت می کند به عنوان نماینده داروخانه در سامانه داروکو ثبت نام کند باید این امر توسط شماره موبایل مسئول فنی داروخانه به صورت کتبی به داروکو اعلام شود و پس از آن داروکو شماره موبایل ثبت نام شده را به عنوان نماینده داروخانه می شناسد و مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از اکانت داروخانه بر عهده داروخانه بوده و داروکو هیچ گونه مسئولیتی در این امر ندارد.

سری پمپ های پیستونی برند برتولینی ایتالیا

 

 
لطفا توجه داشته باشید: شما باید یک بخش را حفر کنید - لوله ها در زیر زمین گذاشته شده اند، بنابراین کارهای زیادی باید انجام شود. شستشوی اتومبیل می تواند به صورت سرویس دهی ، کاملاً اتوماتیک یا سرویس کامل با نفر که شستشوی خودرو را انجام می دهند. در صورت لزوم می توان خاک زیر آن را کمی حفر کرد. کنترلر آبیاری داده هایی از حسگر ها دریافت می کند و داده هایی که از نوع گیاه و نوع خاک به آن وارد می کنیم و همچنین پیش بینی وضعیت هوا، تعیین می کند که در چه زمانی چه میزان رطوبت برای گیاه لازم است و این رطوبت را برای گیاه تامین می کند. لازم است بدانید که حتی گیاهانی که آب کمی احتیاج دارند، در خاک هایی که خیلی سریع خشک و خالی از آب می شوند دوام نمی آورند. می توان اذعان داشت که قطره چکان بسته به نوع خود، ممکن است درون یا روی لوله های فرعی قرارگیرد. به همین دلیل برای خرید و اجرای سیستم مه پاش نباید صرفا بر روی قیمت آن تکیه نمود و با توجه مواردی که ذکر شد، ممکن است برای دو پروژه هم اندازه در دو منطقه متفاوت طراحی ها و قیمت ها متفاوت باشد.
 
با استفاده از همان اصل، یک دندروپلان تقریبی سایت را ترسیم کنید که شامل مکان همه گیاهان، از جمله بوته ها و درختان است. این مکانیزم بسیار مهم و کاربردی و قابل اهمیت میباشد چرا که از هدر رفتن آب تا حد بالایی جلو گیری می کنند. لوله ها و شلنگ های انتقال: لوله های مه پاش، آب پر فشار را به موقعیت نازل ها جهت اسپری، منتقل می کنند جنس این لوله ها از مواد پلی آمید و استیل ضد زنگ می باشد. آنها از روش های دیگری برای تنظیم تایمر آبیاری گل و گیاه خانگی استفاده می کنند. مرحله 8.در انتهای لوله ای که به تازگی وصل کرده اید، با استفاده از یک خم کوچکتر، یک زانویی مفصلی مخصوص وصل کنید که به شما امکان می دهد ارتفاع آبپاش را تنظیم کنید. اساس کار سیستم مه پاش سرد بر اصل تولید ذرات بسیار ریز آب در حدود اندازه تقریبی بین 3 تا 20 میکرون ( بسته با نازل مه پاش مورد استفاده) با استفاده از نازل مهپاش و پخش آنها به طور یکنواخت در کل محیط می باشد که این ذرات به دلیل ریزی و سبکی فوق العاده و نسبت بالای سطح به حجم در هوا به صورت معلق در آمده و با جذب سریع گرمای موجود درفضا تبخیر می شوند و فضا را خنک کرده و رطوبت داخل فضا را افزایش می دهد، بدون اینکه هیچگونه اثری از خیسی بر روی سطح کف از خود باقی بگذارد.
 
یکی از برتریهای مهمی که در استفاده از این وسیله شامل حال کاربران خواهد شد، پخش آسان و مؤثر مواد شیمیایی است. بر این اساس می توان نتیجه گرفت که بهره وری سیستم آبیاری اتوماتیک باید دقیقاً 50 لیتر در دقیقه باشد. بعد از اینکه مقدار مورد نیاز هر عنصر سیستم آبیاری اتوماتیک را محاسبه کردید، همه چیز مورد نیاز خود را خریداری کردید، می توانید شروع به نصب خود سیستم کنید. بیایید نصب یک سیستم آبیاری اتوماتیک را با استفاده از نمونه تجهیزات Hunter در نظر بگیریم. به طور تجربی مشخص شد که قطر بهینه لوله مرکزی در سیستم در مساحتی تا 1 هکتار 40 میلی متر است. با توجه به پیشرفت روز افزون علم در شاخه های مهندسی در شاخه های مختلف و با توجه به کمبود آب،پمپ های کارواش صنعتی و خانگی پیشرفت چشمگیری داشته تا جایی که بسیاری از کشورهای صنعتی دنیا دست به تولید این محصولات کارآمد زده اند. نوع صنعتی سه فاز آن، از لحاظ فشار خروجی به حداکثر ۲۰۰ بار میرسد. مرحله 7.هر دو قسمت لوله را با سه راهی انشعاب وصل کنید. توجه داشته باشید که قسمت بالای آبپاش باید درست زیر خط پایین تراز روی زمین باشد.
 
برای انجام این کار، "شیشه" را با مکانیسم باز کنید، قسمت داخلی را بیرون بیاورید، فنر را روی آبپاش کمی فشار دهید و نازل را داخل سوراخ مخصوص قرار دهید. آب دهی و کود دهی گیاهان و درختان را انجام میدهد. حدود 50 لیتر آب در دقیقه از چنین لوله ای عبور می کند. با ترکیب آبپاش های مشخص شده در نمودار با شعاع، بخش آبیاری، سرعت جریان در گروه های 50 لیتر در دقیقه، می توانید تعداد شیرهای مورد نیاز را تعیین کنید. پرکاربرد ترین مدل های پمپ کارواش صنعتی پمپ 200 بار می باشد که جهت کارواش های خودرو ، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. کارواش برقی که در بازار صنایع مختلف، با نام کارواش صنعتی کوپله شده با الکتروموتور نیز موجود می باشد با وزن بسیار مناسب به صورت سیار بر روی چهار چرخ طراحی و تولید شده است. این به شما کمک می کند تا در صورت نیاز، کنترلر و مخزن را بهتر هدایت کنید و به درستی قرار دهید. فضای سبزی که اغلب در منزل وجود دارد بسیار کوچک است اما اهمیت فوق العاده ای برای ساکنین آن دارد و لذا بهتر است به جای نگرانی درباره ی زمان آبیاری و اتلاف دقت در این مورد، از تایمر آبیاری خانگی استفاده نمود.
 

 

حسابداران در شروع کار حسابداری

 

مؤسساتی که هدفشان جلب منافع و تقسیم آن بین اعضاء خود نباشد. این شرکت نرم افزارهای حسابداری خود را در انواع نرم افزارهای حسابداری تولیدی، بازرگانی، پیمانکاری، خدماتی ارائه کرده است. بهترین نرمافزار حسابداری فروشگاهی، باید بتواند بهصورت خودکار اطلاعات محصولات خود را با ارتباط با کانالهای اصلی فروش، بهروز نگه دارد. از جمله امکانات این برنامه میتوان به ثبت سفارش و پخش آنها، مدیریت و کنترل بازار، ثبت حقوق و دستمزد کاربران، ارائه خدمت گسترده به مشتریان، تهیه خودکار صورتهای مختلفی از جمله صورت مغایرت مالی، ثبت عملیاتهای مختلف در رابطه با چکهای دریافتی و پرداختی، تعیین نوع فروش، ثبت ورودی و خروج کالا، گزارش سود و زیان، ثبت نقطه سفارش و … حسابگر ویژه پخش: از جمله امکانات این بخش میتوان به اعمال تخفیف بر اساس حجم کلی فاکتور، اعمال چندین تخفیف در یک فاکتور، حسابداری چند سطحی، مشاهده و اصلاح منبع عملیات مربوط به هر سند، تعریف سند افتتاحیه، تعیین عکس و پیوست برای کالا، تعیین نقاط مینیمم و ماکزیمم کالا، کنترل چکهای برگشتی حساب به هنگام صدور فاکتور، تهیه لیست اقساط معوق، تعیین کاربران مختلف و … در حال حاضر با توجه به پیشرفت علم حسابداری و نوشتن نرم افزار های مختلف در این زمینه، باید برای تسلط بر کلیه مهارت های این رشته هم کار عملی (کارآموزی) انجام داد و هم این که بر نرم افزارهای مرتبط تسلط پیدا کرد.

بنابراین حسابداران در شروع کار حسابداری باید تمام تلاش و همت خود را برای ارتقاء مهارت در صدور اسناد حسابداری بکار گیرند تا بدینوسیله نقش حسابداری خود را به شایستگی به نمایش گذاشته و زمینه رشد، پیشرفت و امنیت شغلی خود را فراهم نمایند.

https://accniaz.com/%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/

پیشنهاد می‌کنم در ابتدای کار حسابداری به جای تکیه بر دانش و معلومات خود، فراگیری مهارت صدور اسناد حسابداری و ثبت انواع رویدادهای مالی را در اولویت کاری خود قرار دهید. لازم به‌ ذکر است یادگیری صدور اسناد حسابداری در هر رده شغلی، ضروری است. در ادامه آنچه لازم است از حسابداری بازار کار بدانید را با هم بررسی خواهیم کرد.

نرم افزار حسابداری فرداد از جمله بهترین نرم افزارهای حسابداری است که با گذشت 10 سال توانسته است به خوبی تکامل یافته و برای شرکتها و مشاغل کوچک و بزرگ استفاده شود. در قسمت خدماتی بسیار مهم است که بتوان اطلاعات مالی منسجم و گزارشهای مربوط به فروش خدمات را دقیق و شفاف به دست آورد از این رو با استفاده از نرم افزارهای حسابداری خدماتی میزان ورود و خروج نقدینگی و همچنین اطلاعات مالی در خصوص چکهای دریافتی و برگشتی به دست میآید تا با صرفه جویی در زمان مدیریت تمامی دریافتها و پرداختها به نحو احسنت انجام شود. اما در کار با دفتر، تصور کنید که چند دفتر را باید کامل بررسی کنید تا این حجم از اطلاعات را پیدا کنید! و سایر بخشهای دریافت و پرداخت چک، دفتر قسط و حفظ و ایمنی اطلاعات است. در این مقاله اکثر نرم افزارهای حسابداری مشهور در ایران را بررسی کردیم، سایر نرم افزارها هم تفاوت عجیبی با هم ندارند و بهتر است برای مشاوره بهتر، از کارشناسان این شرکت ها مشورت بگیرید تا نرم افزاری مطابق نیاز خودتان دریافت کنید.

عباس پور و همکاران (1398) در مقاله خود تحت عنوان امکانسنجی استقرار نظام حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک در دانشگاه آزاد اسلامی کشور به این نتایج رسیدند که به ترتیب عوامل انسانی، عوامل ساختاری و عوامل فنی در قالب 8 متغیر شامل: اهداف و فرآیندهای سازمانی، آموزش جهت افزایش توان فنی، پذیرش و حمایت مدیران ارشد، امکان تجزیهوتحلیل و اولویتبندی ریسکها، تعیین نقاط ضعف کنترلی و فعالیتهای کنترلی، تدوین برنامه حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک، انجام رسیدگی و ارائه گزارش حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک در دانشگاه آزاد اسلامی کشور از عوامل اصلی استقرار نظام حسابرسی داخلی مبتنی بر ریسک در دانشگاه آزاد اسلامی است. امکان فیلترکردن سریع اطلاعات، جستجو و یافتن سریع اعداد و کلمات موردنظر شما در حالتهای مختلف جستجوی سریع، پیشرفته و مخصوص؛ به همراه امکان تفکیک سریع اطلاعات براساس تاریخ با بهترین حالت در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی و سایر پکیجها. عدم محدودیت نصب بر روی کامپیوترهای مختلف.

تفکیک امکانات بسیار زیاد برنامه و جداکردن عملیاتها و امکان افزودن یا کاستن ویژگیهای برنامه بر اساس نیاز شما. امکان استفاده از بهترین سیستمهای پوز بانکی برای اتصال امن با نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی . امکان اتصال امن یک یا چند موبایل و تبلت به برنامه و تنظیم فاکتورهای فروش. وجود بستری مانند محیط excel در همه گزارشات، فهرستها و جداول برنامه به همراه امکان مدیریت جداول و افزودن ستونهای دلخواه. بیش از ۲۰ سال حضور در بازار، رفع همه ایرادات احتمالی و شخصیتیافتن نرمافزاری. پکیج آموزش حسابداری رایگان، پکیجی کامل جهت یادگیری کار با نرم افزار حسابداری، امور مالیاتی و اقتصادی در زمینه حسابداری، چگونگی ورود به بازار کار حسابداری و دیگر مواردی که همه آنها در پکیج در اختیار شما قرار می گیرد و به راحتی می توانید از آموزش های لازم بهره برده و در بازار کار از آن استفاده کنید. حسابدار یک پروژهی پیمانکاری، وظیفه دارد محاسبات خود را بر اساس قوانین فراگرفته شده در طی دورههای آموزش حسابداری، به صورت دقیق و منظم انجام دهد. حسابگر صنعتی: از جمله امکانات این نسخه میتوان به امکان صدور رسید انبار تولید، محاسبه قیمت تمام شده محصول، امکان تهیه گزارش مقدار مواد اولیه، گزارش های حسابداری صنعتی، نگهداری اطلاعات در دورههای متعدد مالی، تعیین حسابهای پیش فرض، قابلیت ترکیب تاریخی اسناد، تعیین اولویت ارتباط اتوماتیک حسابداری، تعیین نقاط مینیمم و ماکزیمم کالا، صدور سند اتوماتیک برای فاکتورها، کنترل چکهای برگشتی حساب هنگام صدور فاکتور، هشدار مربوط به سررسید اقساط در ابتدای برنامه، نگهداری اطلاعات شعب بانکها برای دریافت چک و …

 

معروف‌ترین و بهترین سایت‌های ایرانی کدام اند؟

 

در سال 1996 در ایالت کالیفرنیای آمریکا، یک سایت خدماتی با نام الکسا شروع به کار کرد. زمینه کاری این سایت، موارد زیادی بوده ولی معروف‌ترین آن‌ها رتبه‌دهی به وب‌سایت‌های مختلف می‌باشد. وب‌سایت الکسا، قبل از تأسیس توسط کمپانی آمازون خریداری شد و در حال حاضر نیز از زیرمجموعه‌های این کمپانی بزرگ است. الکسا سایت‌ها را به دو صورت جهانی و کشوری رتبه‌بندی کرده و این‌ کار را بوسیله پارامترهای مشخص و الگوریتم‌های خاص انجام می‌دهد. این رتبه‌بندی به صورت عددی بوده و هرچه رتبه سایت به عدد یک نزدیک‌تر باشد نشان‌دهده بازدید و قدرت بیشتر سایت می‌باشد.

در گذشته سایت الکسا لیست 500 سایت برتر ایران را به نمایش می‌گذاشت ولی در حال حاضر با تغییر سیاست‌های این سایت، شما تنها قادر به مشاهده 50 سایت برتر ایرانی به طور رایگان هستید و برای دریافت لیست 50 تا 500 باید اکانت الکسا را به قیمت 20 دلار خریداری کنید.

1.    آپارات (Aparat.com)

در حال حاضر شبکه اجتماعی آپارات را یوتیوب ایران نام‌گذاری می‌کنند و پربازدیدترین سایت بعد از گوگل در ایران می‌باشد.

2.    دیجی کالا (digikala.com)

این فروشگاه اینترنتی که در تلاش است تا خود را به جایگاه آمازون برساند، دومین سایت در لیست معروف‌ترین و بهترین سایت‌های ایران می‌باشد.

3.    ورزش 3 (Varzesh3.com)

اخبار ورزشی ایران و جهان و حواشی مربوط به آن‌ها به خوبی توسط سایت ورزش سه مورد پوشش قرار می‌گیرد. این سایت سومین سایت پربازدید از نگاه سایت الکسا در ایران است.

4.    شاپرک (Shaparak.ir)

این وب‌سایت به منظور کنترل و نظارت بر پرداخت‌های مالی کشور تأسیس شده است. شاپرک از سایت‌های موفق ایرانی به شمار می‌رود.

5.    تلوبیون (Telewebion.com)

نخستین سرویس پخش آنلاین و آرشیوهای صدا و سیمای ملی ایران، تلوبیون است که با توجه به استقبال بی‌شمار بازدیدکنندگان، امروزه به یکی از برترین رسانه‌های دیجیتال فارسی زبان تبدیل شده است.

6.    نمناک (Namnak.com)

سایت نمناک یک انتخاب مناسب برای درج خبر است به علت که این سایت یکی از پرمخاطب‌ترین و پربازدیدترین سایت‌های ایرانی می‌باشد.

7.    دیوار (Divar.ir)

در سال 1392 سایت دیوار با هدف خرید و فروش بی‌واسطه تأسیس شد و امروزه به یکی از سایت‌های پربازدید ایرانی تبدیل شده است.

8.    نماشا (Namasha.com)

در این سایت می‌توان به راحتی و کاملاً رایگان ویدئو خود را آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. سایت نماشا در رتبه هشتم بهترین سایت‌های ایرانی قرار دارد.

9.    نی‌نی سایت (Ninisite.com)

این سایت جهت راهنمایی مادران باردار و دیگر زنانی که خواهان راهنمایی‌های لازم جهت بارداری و بچه‌داری هستند، طراحی شده و آن را به یکی از معروف‌ترین سایت‌های ایرانی تبدیل کرده است.

10.خبرگزاری فارس (Farsnews.com)

تمامی اخبار حوزه‌های مختلف مانند سیاسی، ورزشی، اقتصادی و حوادث ایران و دیگر نقاط جهان در سایت فارس نیوز یا خبرگزاری فارس قابل مشاهده است.

11.فیلیمو (Filimo.com)

با عضویت و خرید اشتراک از سایت فیلیمو، شما دسترسی کامل به هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی موجود در این سایت را خواهید داشت.

12.بانک ملت (Bankmellat.ir)

بانک ملت یکی از بزرگترین بانک‌های ایران است که در چارچوب قوانین بانکداری جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. این سایت با انتشار محتوای مناسب به یکی از بهترین سایت‌های بانکی ایران تبدیل شده است.

13.بیتوته (Beytoote.com)

این سایت در زمان کوتاهی حوزه فعالیت محتوایی خود به بیش از 150 عنوان رسانید. در حال حاضر نیز بیتوته جزو پربازدیدترین سایت‌های خبری کشور بوده و روزانه بالغ بر 700 هزار بازدیدکننده دارد.

منبع مقاله وبسایت تصویر زندگی می باشد.

 

سهمیه بنزین سفر‌های نوروزی منتفی شد

 سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: سهمیه بنزین برای سفر‌های نوروزی منتفی است.

 فاطمه کاهی، با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا، بعید به نظر می‌رسد در روز‌های باقی مانده سال، تصمیم جدیدی در این باره گرفته شود، اظهار کرد: بنابراین سهمیه فروردین ماه خودروها، طبق روال هرماه در کارت‌های سوخت واریز خواهد شد.
 

به گفته وی سهمیه سوخت فرودین، ساعت صفر روز یکشنبه اول فروردین ماه در کارت سوخت مالکان واریز می‌شود.

فونی شاپ : چند روش برای سالم نگه داشتن باتری موبایل

 

در دنیای امروز گوشی های هوشمند به عنوان یکی از پرکاربردترین تکنولوژی  برای اکثر افراد است و می توانیم بگوییم بیشتر کارهای روزمره با کمک گوشی همراه و اینترنت انجام خواهد شد. باتری گوشی به عنوان یکی از مهم ترین قسمت های گوشی موبایل می باشد و با توجه به استفاده ی مکرر از گوشی ها این امکان وجود دارد که باتری آن دچاریک سری مشکلات شود. در این مقاله سعی می کنیم که به توضیح چند روش برای سالم نگه داشتن باتری موبایل بپردازیم.

هنگامی که حس می کنید باتری گوشی کم کار شده یا مشکل دیگری دارد اقدام به عوض کردن آن خواهید کرد و در ورت رعایت نکردن موارد لازم ممکن است به طور مجدد مجبور شوید که باتری گوشی را تعویض کنید، اما می توانید با استفاده از چند روش برای سالم نگه داشتن باتری موبایل اقدام کنید.

v   فعال کردن حالت صرفه جویی باتری موبایل: یکی از ترفندهایی که برای افزایش طول عمر باتری و سالم نگه داشتن آن مؤثر است حالت صرفه جویی گوشی می باشند. این امکان وجود دارد که بسیاری از افراد با این آپشن آشنایی لازم را نداشته باشند و هیچگاه آن را فعال نکنند. بر خلاف سایر مدل ها این قابلیت در گوشی های آیفون به صورت خودکار فعال می شوند و تفاوت آن با گوشی های اندروید در این است که وقتی باتری گوشی به درصد پایینی می رسد خود به خود فعال شده و می توان گفت که یکی از بهترین کارایی گوشی های اپل است، اما در گوشی های اندروید لازم است که این گزینه در قسمت تنظیمات گوشی فعال شود.

v   استفاده از شارژر اصلی: به  دلیل این که برخی از افراد بیشتر وقت خود را بیرون از منزل می گذرانند سعی می کنند از برخی شارژرها مانند پاوربانک استفاده کنند که به خوبی شارژرهای آکبند روی گوشی ها نیستند.  پس سعی کنید که در وهله ی اول حداقل استفاده از پاوربانک ها را داشته باشید و تنها در مواقعی که مجبور هستید استفاده کنید و اجازه دهید گوشی شما بیشتر به وسیله ی شارژر معمولی و اصلی شارژ شود. هنگامی که گوشی به شارژر متصل است سعی کنید از کار کردن با آن خودداری کنید و در طول شب تا نیز صبح گوشی خود را به شارژر متصل نکنید که رعایت این موارد سبب افزایش طول عمر باتری موبایل شما خواهد شد.

v   در مواقعی که بلوتوث و WI FI مورد استفاده قرار نمی گیرد آن را خاموش کنید: برای استفاده از هدفون های بی سیم یا بعضی موارد دیگر مانند اتصال به اسپیکرها لازم است که  بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و این امکان وجود دارد که آن را خاموش نکنید و همین امر باعث می شود که درصد زیادی از باتری گوشی موبایل شما به طور الکی هدر رفته و حتی اگر این کار به صورت همیشگی باشد  باعث خراب شدن آن خواهد شد. اگر در منزل یا محل کارتان از مودم و وای فای استفاده می کنید سعی کنید در هنگام ترک آن محل حتما  وای فای گوشی را خاموش کنید. روشن ماندن آن باعث می شود در هر محلی که قرار دارید به سایر وای فای های موجود وصل شود و این کار نیز باعث هدر رفتن بیهوده ی باتری موبایل شود.

 

v   استفاده از WI FI را افزایش دهید: در مطلب بالا بیان گر این موضوع بودیم و گفتیم هر زمان محلی که دارای وای فای بود را ترک کردید آن را خاموش کنید، اما در قسمت می توانیم بگوییم استفاده از وای فای می تواند تا حدود زیادی سبب افزایش طول عمر باتری موبایل شما شود. به این دلیل که در مقایسه با روشن کردن داده های گوشی شما حجم بسیار کمی از باتری را مصرف می کند.

v   تعادل روشنایی صفحه ی موبایل: بسیاری از افراد دوست دارند که در هر شرایطی نور صفحه ی گوشی خود را روی آخرین حد آن قرار دهند، اما این کار درستی نیست و تنها باعث هدر رفتن الکی باتری موبایل خواهد شد و حتی ممکن است باعث آسیب رسیدن به چشم و ایجاد مشکل شود. پس سعی کنید نور صفحه را در یک حالت تعادل یا با مراجعه به تنظیمات گوشی و روشنایی صفحه، آن را بر روی قسمت خودکار قرار دهید، که می تواند نور صفحه ی گوشی شما را به طور خودکار مدیریت کند.

با رعایت تمامی نکات گفته شده می توانید مدت زمان طولانی از گوشی خود با داشتن باتری سالم استفاده کنید، اما همانطور که می دانید نمی توان مانع از به وجود آمدن برخی مشکلات شد و درهر صورت این امکان وجود دارد که با گذشت یک بازه زمانی لازم شود که باتری گوشی خود را تعویض کنید. برای این کار لازم است که به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد ما برای شما فونی شاپ https://fonishop.com  می باشد که تمامی محصولات آن دارای ضمانت و گارانتی می باشند.

اعلام آلوده‌ترین مناطق اهواز از نظر کرونا

 با تصویب ستاد مدیریت کرونای استان قرار شد نیروی انتظامی به همراه دیگر نیروهای عملیاتی، نظارت جدی تری بر این مناطق داشته باشند تا وضعیت بیماری در این مناطق کنترل شود.

وی افزود: روزانه حدود ۲ هزار تست کرونا در منطقه شرق اهواز انجام می شود که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ تست رپید و ۵۰۰ تست PCR است. همچنین ۱۵ درصد تست های رپید و ۴۰ درصد تست های PCR مثبت می شود.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان کرد: بار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته روند افزایشی دارد و این موضوع باعث می شود که آمار مراجعه به بیمارستان های اهواز کمتر شود.

وی افزود: هر چه تست بیشتری انجام شود در واقع بیماران بیشتری شناسایی می شوند که به کنترل بیماری کمک می کند به شرطی که بیماران کرونایی در خانه بمانند و از تردد در سطح شهر خودداری کنند.

مردانی گفت: از مردم تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و از حضور در تجمعات خانوادگی و دورهمی ها پرهیز کنند تا بتوانیم پیک بیماری را مدیریت کنیم.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

اگر آموزش زبان فرانسه را اصولی و زیر نظر مدرسان حرفهای شروع کنید

شما زبان آموزان عزیز پس از اتمام دوره های آموزشی با جدید ترین و بهترین متد آموزشی، منابع درسی استاندارد، محیط آموزشی مناسب و همچنین پشتکار بالای خود می توانید برای آزمون های کشور مورد نظر آمادگی کاملی داشته باشید و با اخذ نمره قبولی برای تحصیل، کار و گرفتن اقامت به راحتی اقدام کنید. استاد شما در این کلاس ها کاملا حساب شده و حرفه ای بوده و شما را از مبتدی ترین مباحث آموزش می دهد. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد یکی از با کیفیت ترین و در عین حال منصفانه ترین هزینه ها را در آموزش زبان فرانسه ارائه می دهد. چرا خیلی ها علی رغم اینکه هزینه های زیادی می کنند و به کلاس زبان انگلیسی می روند، هنوز بعد از سال ها قادر به مکالمه به زبان انگلیسی نیستند و هنگام مکالمه صورتشان سرخ می شود و خجالت می کشند و اگر این اتفاق در جمع بیافتد گویا احساس خفگی می کنند! اما اگر سن او بالاتر است، می توانید محیط آموزش خود را در دورههای زمانی مختلف تغییر دهید و کلاس خود را در فضای آزاد یا در محل های دیگر برگزار کنید.

اگر آموزش زبان فرانسه را اصولی و زیر نظر مدرسان حرفهای شروع کنید به خوبی با ساختار مجهول و کاربرد فراوان آن آشنا میشوید. الان اگر کسی از ما بپرسد ماضی بعید چیست شاید خیلی از ما آن را نتوانیم توضیح دهیم ولی با این حال به راحتی به فارسی صحبت می کنیم و مشکل ارتباطی نداریم. چون ما زبان فارسی را به صورت کاربردی و عملی فرا گرفته ایم . در ادامه نیز سعی کرده ایم تا توصیه ها و راه حل هایی را برای آموزش زبان چینی و نیز یادگیری سریع این زبان ارائه دهیم. همین الان خود ما در زبان فارسی معنای بسیاری از کلمات را دقیق نمی دانیم و یا در نوشتن دچار اشکالات دستوری و املایی هستیم و یا اگر شخصی کمی سریع تر از دیگران صحبت کند متوجه صحبت های او نمی شویم اما کاری که می توانیم بکنیم این است که گلیم خود را می توانیم از آب بیرون بکشیم! مدتهاست که متخصصین آموزش زبان های خارجی بر این موضوع تاکید دارند که نقش زبان آموز در یادگیری یک زبان خارجی بسیار مهم است و به عبارتی از سایر عوامل مهمتر و تاثیر گذار تر می باشد.یک تحقیق نشان داده که در واقع نقش زبان آموز در یادگیری زبان انگلیسی ۸۰ درصد است و سایر عوامل تنها ۲۰ درصد نقش دارند ( این ۲۰ درصد شامل روش یا متُد یادگیری، کتابی که استفاده می کنید، کلاسی که می روید و … می باشد). 

قطعا توجه به نکات زیر تاثیر زیادی در فرایند یادگیری شما می گذارد و به شما کمک می کند تا بهتر این زبان خارجی را یاد بگیرید. یکی دیگر از برترین موسساتی که در زمینه آموزش زبان انگلیسی در سطوح مختلف پیشرفته و مقدماتی پیشرفت زیادی در سال های اخیر داشته است، کانون زبان ایران است. گوشیهای موبایل به عضوی جدانشدنی از زندگی روزمره ما تبدیل شده و همیشه هم همراهمان هستند؛ بنابراین همه ما بخش زیادی از روز را در اپلیکیشنهای موبایل سپری میکنیم. اما سوال این است که چگونه می توان واقعا انگلیسی را یکبار برای همیشه فرا گرفت؟ صرف نظر از بحث های تئوری بالا واقعا چگونه باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟ به اطلاع کلیه علاقه مندان به ثبت نام در کلاس های عربی می رساند که دوره های مکالمه زبان عربی در سطح مبتدی از تاریخ 10 مهر ماه در آموزشگاه زبان گستر شروع خواهد شد. برنامه های تعیین سطح و دوره های مکالمه انگلیسی و همچنین دوره های تقویتی داوطلبان آزمون سراسری از جمله فعالیت های این آموزشگاه معتبر برشمرده می شوند. مراحل درخواست و انتخاب داوطلبان می تواند از یک مدرسه به مدرسه دیگر متفاوت باشد. گاهی وقت ها پیش می آید که ترس از اشتباه کردن مانع برقراری ارتباط از طریق یک دیالوگ و گفتگوی منطقی می شود.

آموزشگاه زبان نگار با کادری مجرب آماده ارائه دهنده خدمات آمادگی آزمون سفارتTÖMER ، کلاس های بحث آزاد، Serbest Konuşma کلاس هایVIP، آزمونYös، آزمون TYS، اعزام مترجم، آموزش ترکی از طریق فیلم و … اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی را از کجا میتوان دانلود کرد؟ در ادامه هر آنچه در مورد یادگیری و آموزش زبان انگلیسی لازم است را به شما می گوییم. اکثر اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای هر دو سیستمعامل اندروید و آیاواس بهصورت رسمی منتشر شدهاند؛ بنابراین میتوانید آنها را از طریق لینکهایی که در مقاله آورده شده است، از فروشگاههای گوگل پلی استور و اپل اپ استور دانلود کنید. میتوانید فیلمهای فرانسوی را به صورت آنلاین و از طریق سرویسهایی مثل نتفلیکس دریافت کنید. بهعلاوه اپلیکیشنها میتوانند انواع محتوای آموزشی مثل ویدیو، پادکست، آزمون و متون را در اختیارمان قرار دهند. نیز هستند که کیفیت آموزشی خوبی دارند. حتی برای کسانی که با کشور فرانسه نا آشنا هستند، بعضی از کلیشههای موجود در این کشور در اذهان وجود دارند. چینی ها تقویم مخصوص خودشان را دارند که از هزاران سال قبل تا به امروز از آن استفاده کرده اند. زبان «ترکی آذربایجانی»، که به آن «آذربایجان تورکجهسی» گفته میشود، توسط آذربایجانیها که از اقوام ترکزبان هستند و بیشتر در آذربایجان ایران، جمهوری آذربایجان و برخی از استانهای ترکیه، گرجستان و روسیه (داغستان) سکونت دارند، تکلم میشود.

تعیین سبد معیشت خانوار کارگری در هفته آینده

 فرامرز توفیقی در گفتگو با فارس در مورد اینکه قرار بود در جلسه روز دوشنبه کمیته دستمزد کارگران سبد هزینه معیشت کارگری تعیین شود، آیا این اتفاق افتاد که وی گفت: جلسه کمیته دستمزد برگزار شد، اما متأسفانه سبد هزینه معیشت خانوار کارگران تعیین نشد و به جلسه دوشنبه هفته آینده موکول شد.

وی این را هم گفت که به نظر من نمایندگان کارفرما طوری رفتار می‌کنند که تعیین سبد معیشت کارگری به عقب بیفتد و تا سبد معیشت خانوار کارگری در کمیته دستمزد که ذیل شورای عالی فعالیت می‌کند، مشخص نشود، جلسات شورای عالی کار برای تعیین حداقل مزد کارگران در سال آینده شروع نمی‌شود.

نماینده کارگران در کمیته تعیین دستمزد شورای عالی کار اظهار داشت: در جلسه هفته این هفته نماینده‌ای از مرکز آمار ایران به ارائه گزارش‌هایی پرداخت از جمله اینکه میانگین بعد خانوار ۳.۳ تا ۳.۴ نفر است و سهم دستمزد از درآمد خانوار در کشور بین ۳۳ تا ۳۷ درصد است. البته نماینده مرکز آمار این را هم گفت که ما به عنوان مرکز ملی آمار ایران متولی آمار‌های کل کشور هستیم و تکلیفی برای تهیه آمار کارگران به صورت خاص نداریم.

توفیقی با بیان اینکه ۶۰ تا ۷۰ درصد خانوار‌های کشور کارگری هستند، عنوان کرد: معمولاً آمار‌هایی که مرکز آمار ایران از درآمد هزینه خانوار‌ها تعیین می‌کند متناسب با خانوار‌های کارگری کشور است و ارقامی که نماینده مرکز آمار ارائه می‌کرد، تقریباً متناسب ارقامی بود که نمایندگان کارگری هم تهیه کرده بودند و به عنوان مثال ۳۸ درصد از هزینه‌های خانوار توسط دستمزد کارگر تأمین می‌شود. همچنین اقلام مهم سبد معیشتی خانوار کارگری مانند سبد معیشت مرکز آمار ایران است و اختلافات یک تا ۲ درصدی بیشتر با هم ندارد.

وی همچنین در مورد اینکه آیا نماینده دولت در کمیته دستمزد خواهان عقب افتادن تعیین سبد معیشت خانوار کارگری است، گفت: نماینده دولت چیزی نمی‌گفت، اما نماینده کارفرمایان بحث‌های جانبی را مطرح می‌کردند که جلسات طول بکشد و تعیین سبد معیشت خانوار کارگر به عقب بیفتد.

نماینده کارگران در کمیته تعیین دستمزد شورای عالی کار گفت: براساس بند ۲ ماده ۴۱ قانون کار باید هزینه سبد معیشت یک خانوار کارگری معمولی در کمیته دستمزد ذیل شورای عالی کار تعیین شود و بعد از آن جلسات رسمی شورای عالی کار برای تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال آینده تشکیل شود.

به گزارش فارس طبق آخرین آمار حدود ۱۴.۷ میلیون بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی در کشور داریم که با احتساب خانواده‌های آن‌ها حدود ۴۸.۷ میلیون نفر در کشور به نوعی درگیر تعیین حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده خواهند بود؛ بنابراین تعیین دستمزد کارگران یکی از داده‌های مهم و تأثیرگذار در اقتصاد کشور است که معمولاً در شورای عالی کار در یک روند سه‌جانبه‌گرایی مرکب از نمایندگان کارفرمایان، نمایندگان کارگران و نمایندگان دولت با عنوان یک کارفرمای بزرگ تعیین می‌شود.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد