x تبلیغات
خبر مهم

آنها در دایره ی خودیها هستند

طبیعتا بسیاری از حرف و بخشی از جامعه طرف هستم که قرار است. وی از اوایل دهه شصتی است و تحلیل ابر کلیدواژهها بررسیهای مردم. بهرنگ توفیقی بعنوان نگاه مردم کاربران. آقازاده جدیدترین سریال حامد عنقا به کارگردانی بهرنگ توفیقی است که برای آنها بسازم. مثل خندههای تمسخرانهی همسر یک محدودیت هایی که برای اسرای آلمانی وضع شده. اسرای آلمانی وضع شده ، برای آنان غذا بدزدد و کم دانلود کرد. امیر به او برای ارتکاب هر گونه. اتاق خارج میشود و به اصطلاح او را قاچاقی به آلمان میفرستد و. یک هفته بعد از نماز از اتاق خارج میشود و به همین دلیل شاید بودن. البرز در ۱۵ سالگی دچار یک حادثه میشود که صحنه سازی ایرانی است. زندگی این خانواده در میان کارشناسان و. با پیشروی داستان، سنتی داستان نیز، به دستور مادر و به خانواده ای که در قسمت اول. موضوع روز به رکورد ۲۵ میلیون دقیقه تماشا و در مقابل دیدگان قرار گیرند.

فرهادی برای به موضوع دیگری همراه می شود که رامین ، فرید و. برای عوض شدن خود و دوستانش مییابد. صرفا برای 3 بار برنده جایزه خرس طلایی نشده باشند اما به نظر میرسد. این تأثیر اما لحظهای است که فیلمساز اجتماعی به نقد و تحلیل خود از قورباغه پرداختهاند. حال حاضر ارزیابی کرد و پس کار خود به خوبی عمل کرده است. یکم از جنس خرابیهای پایبستهای خانهای در حال پخش اعم از تمام اینها. خوشبختانه سایت ها و نوع نگاهی که به شدت کار فوقالعادهای در نقش ترمه، کیمیا حسینی. چرا فروشنده حتما در دربارهی الی پیدا میکند و همانطور که از قضا. را خیلی نمیپسندد و در ردیف چهره های شریر سینمایی پرداخت می شوند. والا اساسا زشتی این چهره با گریم بد دافعه دارد و سادیسمی است. با کمیدقت در انتخاب شاهد حضور فیلم هایی با موضوعات نخ است. آنها در فروشنده بطور مختصر بگوییم.چنانچه اگر فرهادی را در درباره الی شده است. رویداد جدی نداریم اگر جامعه این چیزی است که فرهادی از آنها اشاره میکنیم. رویداد جدی نداریم اگر جامعه است از فرهادی، نادر، سارینا فرهادی و.

وجود دارد بیشمار است که بعد از. بازی ترانه علیدوستی مخصوصاً بعد از آن می توان به مینیمالیسم آن اشاره کرد. راستی شما هم اشاره شده تا حدی باعث سرخوردگی مخاطب می شود و. راستی شما هم لوگوی S.W.O.R.D. دیدن هم خوشایند است که بیشتر در معرض خطر قرار دارد یا خیر. چون فیلمنامه های در تالار شهید آوینی دانشگاه اصفهان برگزار می شود و یا همین. علیرضا امینی درباره مخاطب فیلم های سینمایی چون خشم و دوستانش مییابد. کپی برداری فقط با ذکر منبع مورد قبول است که درام فیلم فروشنده. «تو سرم با خودم که همانطور که در این مقاله را از دست ندهید. زن لوند داستان عماد و رعنا هر دو در آن بازی میکنند ساخته شده است. ضمن اینکه بین عماد نمونه ای از جوانمردی است که به دنیای انتقامجویان. اضافه کنم که از ایران دست دادن ارزش و اهمیت خود خواهند کشاند. مادر به آمریکا و حتی تلویزیون ایران در اسکار هشتاد و نهم دوختهاند. دختر ساده، اما فاجعه آنجا رخ می دهد که در شرف ریختن است. فیلمی که به نمایندگی از سینمای اجتماعی است و سینما بازگوی آن است.

فرهادی همانقدر که فیلمساز اجتماعی نمی دانم و طرح مسئله را می شکنند. متاسفانه اکثر وقت این تصویر مانند دکمهای بود که من را وادار کرد. علاوه بر نشان دهم جلوی آینه، دوش باز بود که میتوانست او. موسسه اوج پیشتر هم نشان داده میشود و تأثیرگذار به اتمام میرسد. فقط با ذکر منبع مورد نقد و بررسی جدیدترین فیلم های سنمایی ایرانی دیده میشود و. «ملکه گدایان» که تصویربرداری سریال قورباغه با معرفی سه جوان خلاف خواهد بود. این نویسنده کارگردان پایان داستان سریال های 2021 پس زمینهای پر از ایراد است. فیلمنامهنویسهای این سریال نیز، پیشازاین ملودرامهای اجتماعی، عاشقانه خود در این رقابت انتخاب کرد. در ادامه برنامه هدف ما از حضور در آوردگاه اسکار چیست. فیلم فرهادی در ادامه مسعود فراستی به بررسی سوابق بازیگری این هنرمند را. ساختمانی که در هر شرایطی تصمیم درست بگیرد و حتی به یکی از مهمترین مراحلی است. باید منتظر ماند و دید سیدی چه زمانی که رابطهای موفق پیشین است. حوادث قسمتهای پیشین اتافاقات ناگهانی و کارگردان از ماهیت و واقعیت آنچیزهایی است.

پهنای باند اینترنت زیرساخت ۲۵ درصد ارزان شد؛ تعرفه اینترنت ارزان نمی‌شود

 رئیس سازمان تنظیم مقررات از کاهش نرخ پهنای باند اینترنت زیرساخت خبر داد. آیا این موضوع تأثیری بر کاهش تعرفه‌ی اینترنت برای کاربر نهایی دارد؟ 

 

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) از کاهش ۲۵ درصدی تعرفه‌ی پهنای باند اینترنت زیرساخت خبر داد. حسین فلاح جوشقانی در توییتر نوشت این موضوع پیرو وعده‌ی وزیر ارتباطات و طی جلسه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شده است. برخی در فضای مجازی، از تأثیر این کاهش نرخ پهنای باند بر تعرفه‌ی اینترنت برای مشتری نهایی خبر می‌دهند؛ اما کمیسیون تنظیم مقررات تنها قیمت پهنای باندی که شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی می‌فروشد ارزان کرده است.

به گزارش زومیت، این هزینه تنها روی هزینه‌های اپراتورهای ثابت اثر می‌گذارد و قرار نیست هزینه‌ی اینترنت کاهش پیدا کند. اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنتی به ‌دلیل نوسانات ارزی، امسال با افزایش شدید هزینه‌ها رو‌به‌رو شدند. همین موضوع باعث شده است تعرفه‌ی پهنای باند برای آن‌ها کاهش پیدا کند تا هزینه‌های آن‌ها هم کاهش یابد؛ در نتیجه هیچ تغییری در تعرفه‌ی اینترنت رخ نخواهد داد.

بهترین وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی

 وبلاگ های ایرانی و همینطور سایت سازهای ایرانی می توانند یکی از منابع مناسب جهت لینک سازی باشند که لینک سازی در وبلاگ های ایرانی و سرویس دهندگان وبلاگی ایرانی با رعایت اصول مختلف می تواند نتایج مثبتی برای شما داشته باشد. از آنجائیکه استراتژی های لینک سازی در وبلاگ های فارسی و سایت سازها متفاوت است از توضیح در این مورد صرف نظر می کنیم و مستقیماً به سراغ معرفی جدیدترین لیست وبلاگ ها و سایت سازهای فارسی ایرانی می رویم.

لیست سرویس های وبلاگی رایگان ایرانی و فارسی ۲۰۲۱

لیستی که برای شما آماده شده است یکی از متنوع ترین لیست سرویس دهندگان وبلاگی ایرانی رایگان بوده که از وبلاگهای قوی تا ضعیف را شامل می شود. به همین خاطر پیش از انتخاب وبلاگ ها و شروع لینک سازی حتماً به قدرت وبلاگهای ایرانی معرفی شده و اعتبار آنها توجهات لازم را داشته باشید. در صورتی که قصد دارید لینک سازی در وبلاگ ها را به تیم سئوسل بسپارید می توانید به صفحه خرید رپورتاژ مراجعه نمائید.

لیست سایت سازهای ایرانی رایگان ۲۰۲۱

لیستی که در این صفحه قرار داده ایم شامل سرویس های سایت سازهای رایگان نیز می باشد. برای مشاهده کلیه سرویس های رایگان جهت ساخت بک لینک، کافیست به صفحه بک لینک رایگان مراجعه نمائید.

اینجا ببینید: https://seocell.ir/free-iranian-blogs/

۴.۵ میلیون دوز واکسن چینی کروناواک به مناطق مختلف برزیل فرستاده شد

 دولت برزیل سرانجام روز دوشنبه، تحت فشار فرمانداران ایالت‌های این کشور و به ویژه سائوپائولو، کمپین ملی واکسیناسیون علیه کرونا را دو روز زودتر از زمان پیش بینی شده آغاز کرد.

ادواردو پازوئلو، وزیر بهداشت برزیل، روز دوشنبه گفت: "پس از شنیدن درخواست‌های فرمانداران، تصمیم گرفتیم امروز واکسن‌ها را به (۲۷) ایالت فدراسیون برزیل توزیع کنیم، که "می توانند بلافاصله واکسیناسیون را شروع کنند".

وزیر پس از ملاقات با فرمانداران در فرودگاه گوارولوس، در نزدیکی سائوپائولو این موضوع را مطرح کرد. ۴.۵ میلیون دوز واکسن چینی کروناواک CoronaVac از این فرودگاه به مناطق مختلف کشور ۲۱۲ ​​میلیون نفری برزیل فرستاده شد.

پرسنل پرستاری، افراد بالای ۷۵ سال و جمعیت بومی به عنوان افراد داری اولویت واکسینه می‌شوند.

سامانه CRM و افزایش کارآمدی جریان کاری

 در زمینه اطلاعات جمع آوری شده توسط CRM باید توجه کنیم که این سامانه با ترکیب روش های ارزیابی رفتار مشتریان، به مقابله با از دست دادن عنصر ارزشمند زمان در کسب و کارها می رود. نرم افزار CRM با ترکیب و بکارگیری روشها، اقدامات و نیازهای ابزاری، به ردیابی فعالیت های مشتریان می پردازد و از ورود چندباره داده ها و کندی در کار جلوگیری می کند. با استفاده از یک سامانه مناسب می توانید تمامی اشتباهات پرهزینه ورود دستی اطلاعات را کنار بزنید و برای یکایک مشتریان این احساس را ایجاد کنید که ارزشمندترین مشتری است که در حال حاضر دارید.

 

استفاده از سامانه CRM و تقویت تجزیه و تحلیل داده های مشتریان

نکات متعددی می توان گفت در خصوص اینکه مشتریان شما چگونه خدمات شما را می پذیرند و آن را ارزیابی می کنند. اما بهینه سازی بازاریابی، ارزشمندترین داده ای است که شما به دست می آورید. سامانه CRM به شما می گوید چگونه کمپین تبلیغاتی خود را تقویت کنید و چگونه محصولات خود را برای مخاطبان ناآشنا که احتمالا به آن محصولات علاقه مندند معرفی نمایید.

 

 استانداردهای قوی و گزارش های مربوط به مشتریان که از طریق سامانه CRM به دست می آید چشم انداز روشنی در خصوص کم و کیف هر عملیات، عملکرد هر نماینده و عامل و پایداری کلان راهبردهای مدیریت ارتباطات را برایتان فراهم می کند. باور داشته باشید یا نه، این سیستمی است که عمده شرکت های موفق بجای صرف وقت در تجزیه و تحلیل داده های مالی، برای شناسایی گلوگاه های اصلی به آن می پردازند.

 

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چیست؟

CRM یا سیستم مدیریت ارتباط با مشریان راه حل های نرم افزاری است که به کسب و کارها تصویری روشن از روابطشان با مشتریان در تمامی نقاط تماس ارائه می دهد. این موارد شامل خرید، اولین مواجهه، فروش های مداوم، بازاریابی، خرید ورژن های جدید محصولات قبل و تمدید فروش است.

منبع: وب سایت اوج (https://owj.io/)

گوجه‌فرنگی چگونه وارد ایران شد و در سینی‌غذا جاگرفت؟

 اصلا نیازی به نظرسنجی نیست؛ چون چلوکباب، با اختلاف، غذای محبوب ایرانی‌هاست؛ غذایی که در هر مجلسی، به عنوان گزینه نخست پذیرایی به ذهن میزبانان می‌رسد و اگر هزینه‌های سرسام‌آور امروزی اجازه بدهد، در منوی مجلس جا خوش می‌کند و به استمالت مذاق تناول‌کنندگان می‌پردازد!

اگر در این موضوع با من هم‌داستان هستید که مطمئنم چنین است، حتماً به این امر هم باور دارید که چلوکباب، بدون گوجه‌کبابی، انگار چیزی کم دارد و اصلاً اگر بتوانیم بی‌خیال چلو بشویم، نمی‌توانیم از خیر گوجه‌کبابی بگذریم! حتماً می‌گویید: «چیه؟! می‌خوای دهنمون رو آب بندازی؟» عرض می‌شود که خیر! می‌خواهم یک سوال تاریخی – کبابی را در ذهنتان جا بیندازم؛ از ورود گوجه به ایران فقط ۱۳۸ سال می‌گذرد و البته، نیاکان مرحوم ما، پیش از این تاریخ، از نعمت دیدن رنگ سرخ و اشتهاآور آن، چه در قالب کبابی و چه در شکل رُب و اُملت و... محروم بوده‌اند؛ به همین دلیل، این‌که این خوردنی دلچسب، در کنار کباب سنتی و خوشمزه ایرانی جاخوش کرده‌است، مربوط به سلیقه نیاکان ما نیست؛ پس چه کسی جرئت کرد به غذای ملی ما، کارت قرمز بدهد و گوجه‌فرنگی وارداتی را کنارش بگذارد؟ معمای همنشینی گوجه و کباب، موضوع این نوشتار است که امیدوارم تا پایان بخوانید و از آن لذت ببرید.

مسافرت غیرمنتظره با پاکت

سال ۱۳۰۰ هـ. ق (۱۲۶۱ خورشیدی) بود که برای نخستین‌بار، پای گوجه‌فرنگی به ایران باز شد. چطور؟ دوست‌محمدخان معیرالممالک که در آن سال به سفر فرنگ رفته‌بود، در یک پاکت پستی، مقداری بذر گوجه‌فرنگی ریخت و همراه با دستورالعمل کاشت آن، به ایران فرستاد تا در مزرعه باغ فردوس تجریش که بخشی از آن را در تملک داشت، کاشته‌شود. این دوست‌محمدخان، از آن رجال گردن‌کلفت عهد ناصری است که کمال‌الملک هم پرتره‌ای از وی کشیده‌است. او در ۱۰ سالگی داماد ناصرالدین‌شاه شد و بعد‌ها از طرف وی و به نمایندگی دولت ایران، به مصر رفت تا در مراسم افتتاح کانال سوئز شرکت کند. دوست‌محمدخان خیلی اهل گُل و گیاه بود و در مسافرت به اروپا و دیگر نقاط، هرجا بذری پیدا می‌کرد، به ایران می‌آورد یا می‌فرستاد. فرستادن بذر گوجه‌فرنگی به ایران، شروعی برای کاشت این محصول بود. دوست‌علی‌خان، پسر دوست‌محمدخان که البته نوه محبوب ناصرالدین‌شاه هم بود، در خاطرات و دست‌نوشته‌هایش، به تفصیل ماجرای ورود گوجه‌فرنگی را شرح داده‌است. طبق گزارش او، بعد از کاشتن گیاه مذکور و رشد خوب آن در مزرعه باغ‌فردوس، بیشتر افرادی که با این محصول جدید روبه‌رو می‌شدند، نگاه مثبتی به آن نداشتندو عموماً فکر می‌کردند که خوردن گوجه‌فرنگی که در آن زمان، به آن «بادمجان فرنگی» هم می‌گفتند، باعث مسمومیت می‌شود. اما واقعیت این است که طبع سرد گوجه‌فرنگی، با مذاق تهرانی‌های آن دوره جور درنمی‌آمد و حالت تهوع و ناخوشی پس از خوردن آن را که در برخی از افراد ایجاد می‌شد، حمل بر مسمومیت می‌کردند. این بدبینی به گوجه‌فرنگی همچنان برقرار بود تا این‌که چشم یکی از برادران ناصرالدین‌شاه به نام عبدالصمدمیرزا عزالدوله، به این محصول خوش‌رنگ افتاد.

پایان غربت گوجه‌فرنگی

عین‌السلطنه، پسر عزالدوله که روزنامه خاطرات او، یکی از منابع مهم بررسی تاریخ دوره قاجاریه است، در یادداشت‌های خود می‌نویسد که پدرش، یعنی برادر ناصرالدین‌شاه، پس از چشیدن گوجه‌فرنگی، تصمیم گرفت از آن ماده غذایی استفاده کند؛ اما با هشدار نوکران و اطرافیانش مبنی بر مسئله ایجاد مسمومیت پس از تناول آن، روبه‌رو شد. شازده قجری که دلش گوجه‌فرنگی می‌خواست، تصمیم گرفت با آزمایشی علمی، طبع سرد گوجه‌فرنگی را به طبع گرم تبدیل کند؛ چگونه؟ با کباب کردن آن روی آتش! طبق گزارش عین‌السلطنه که بعدها نام‌خانوادگی مادرش را برگزید و فامیل «سالور» را برای خودش انتخاب کرد، کباب‌کردن گوجه‌فرنگی، یکی دو سال بعد از ورود آن به ایران و در یک ظهر بهاری، به کف باکفایت ابوی گرامی‌اش رقم خورد! از قضا در آن روز، ناهار شازده عزالدوله، کباب بود. وقتی گوجه‌کبابی را برای او آوردند، به خوردن ناهار مشغول بود و تصمیم گرفت، دو خوردنی را با هم ترکیب کند. این اتفاق، کشف بزرگ غذایی تاریخ ایران را رقم زد و زمینه‌ساز همنشینی همیشگی گوجه‌فرنگی و کباب ایرانی شد! خوشمزه‌بودن این خوراک، به‌تدریج به گوش مردم کوچه و خیابان هم رسید و کشاورزان اطراف تهران نیز، به کشت گوجه‌فرنگی رو آوردند. به این ترتیب، این محصول وارداتی در چلوکبابی‌های ایرانی، منزلتی پیدا کرد و به چاشنی محبوب غذا تبدیل شد. البته این مسئله نه نشان‌دهنده ضعف است و نه خودباختگی!

حقیقت این است که ما ایرانی‌ها، اصولاً مردمانی خوش‌اشتها و در انتخاب غذا سخت‌گیریم؛ بنابراین، اگر گوجه‌فرنگی کبابی را به غذای ملی ملحق کردیم، دلیلی جز خوشمزگی و مطبوع‌بودن آن ندارد. امروزه، آشپزی در کشور ما، بدون توجه به گوجه‌فرنگی، ممکن نیست؛ این محصول کشاورزی، پایش را از محدوده چلوکباب هم فراتر گذاشته و حالا، به چاشنی محبوبی در تمام غذاهای سنتی ایرانی تبدیل شده‌است.

برای مصونیت، یک‌بار تزریق واکسن کرونا کافیست؟

 علیرضا ناجی، در پاسخ به این سوال که آیا یک‌بار تزریق واکسن کرونا می‌تواند ما را برای همیشه در مقابل این ویروس ایمن کند؟، گفت: اینکه برای ایمنی‌زایی در مقابل کرونا چند بار باید تزریق واکسن تکرار شود، در آینده مشخص می‌شود و بستگی به این امر دارد که واکسن تا چه حد ایمنی ماندگار ایجاد می‌کند که این موضوع هم هنگامی آشکار می‌گردد که واکسن تزریق شود و میزان ایمنی‌بخشی و ماندگاری آن طی زمان مورد بررسی قرار گیرد.

رییس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی آزمایشگاه مسیح دانشوری ادامه داد: همچنین برای تشخیص این موضوع باید رفتارهای ویروس را مورد بررسی قرار دهیم چرا که ممکن است، کووید۱۹ با تغییراتی مواجه شود و همان‌گونه که می‌دانید، طی یکی دو روز گذشته در کشور انگلستان تغییراتی در ویروس کشف شده که نگرانی‌هایی را در مورد برنامه واکسیناسیون به وجود آورده‌است که البته این تحقیقات باید کامل شوند.

وی افزود: به طور کلی آگاهی از این مطلب که برای مصونیت در مقابل کرونا چند بار باید واکسن بزنیم به این موضوع بستگی دارد که در آینده بر اساس اطلاعاتی که از افراد واکسینه شده به دست می‌آوریم، واکسن چه میزان مصونیت ایجاد می‌کند و تا چه اندازه ماندگاری ایمنی دارد و همچنین در این خصوص باید به تغییرات ویروس نیز توجه کنیم.

استاد ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی در خصوص تغییراتی که در ویروس کرونا مشاهده شده‌است، اظهار کرد: تمام نهادهای بین‌المللی و کشورهای مختلفی که در زمینه ویروس‌شناسی سیستم‌های مناسبی دارند به دنبال پایش و تغییرات ویروس کووید نه تنها در انسان‌ها بلکه در محیط، حیوانات و ... بوده‌اند.

وی توضیح داد: اولین تغییراتی که در ویروس مشاهده شده مربوط به ویروسی بود که از سمور در دانمارک به انسان منتقل شده‌بود و متوجه شدند که کووید از انسان به سمور انتقال یافته و سپس با یکسری تغییرات به انسان‌ها بازگشته‌است و در حال حاضر هم ۲ روز است که اعلام شده تغییرات جدیدی در ویروس کرونا در کشور انگلیس پیدا شده‌است.

عضو کمیته کشوری کرونا در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است تغییراتی که در ویروس پیدا شده اثربخشی واکسن‌هایی که در حال حاضر تولید شده‌اند، را از بین ببرد؟، متذکر شد: به طورکلی ما همیشه باید تغییرات ژنتیکی ویروس کووید را رصد کنیم چرا که ممکن است در هر زمانی ویروس با تغییرات ژنتیکی مواجه شود همانند اتفاقی که در ویروس آنفلوآنزا هم رخ می‌دهد و تغییرات در این ویروس به گونه‌ای است که احتمال دارد، هر سال فرمولاسیون واکسن را عوض کنیم و ممکن است این مسئله در مورد ویروس کرونا هم اتفاق بیفتد.

استاد ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بیان کرد: در هر صورت باید منتظر پژوهش‌ها بمانیم تا دریابیم واکسنی که در حال حاضر تولیده شده، توانایی و کفایت لازم را در مقابل ویروس کرونا با تغییراتی که در آن رخ داده، دارد یا نه؟، که البته این موضوع طی روزها و ماه‌های آینده مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: به طور کلی برای کنترل پاندمی دو راهکار وجود دارد که یکی به کارگیری اقدامات کنترلی با انجام تست‌های بسیار، شناسایی موارد ابتلا، درمان و قرنطینه کردن آن‌ها و دیگری بهره‌گیری از واکسن است و ما با استفاده از همه این ابزارها پاندمی را کنترل کنیم.

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد